Distribútor spotrebičov značky Blomberg spoločnosť ELEKTRO STORE SK, s.r.o., so sídlom Horná 116, 022 01 Čadca, IČO: 46131469 (ďalej Organizátor akcie), vyhlásil dňa 1. 1. 2019 akciu, kde poskytuje zákazníkom/spotrebiteľom prostredníctvom svojej distribučnej siete (predajcov elektrospotrebičov, kuchynských štúdií a výrobcov kuchýň) bezplatný predĺžený servis.
Túto službu je možné využiť iba u zabudovateľných spotrebičov používaných v domácnosti a zakúpených a prevádzkovaných na Slovensku!
Zmienenú službu je možné uplatniť na vybrané zabudovateľné spotrebiče značky Blomberg, ktoré sú uvedené v zozname, dostupnom na internetových stránkach registrácie 4 rokov bezplatného servisu https://zaruka.elmax.sk. Táto služba je pre zabudovateľné spotrebiče zahrnutá v predajnej cene. Bezplatný servis nie je možné dokúpiť a taktiež nie je možné registrovať spätne na už skôr zakúpené spotrebiče. Do akcie môžu byť zaradené iba výrobky/spotrebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akcie prostredníctvom poistenia predĺženej záruky elektronických zariadení na základe rámcovej zmluvy uzatvorenej s poisťovňou. Akcia trvá od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019, sú do nej zaradení predajcovia na území Slovenskej republiky, ktorí v čase trvania akcie nakúpili spotrebiče Blomberg od Organizátora akcie. Účasť v tejto akcii je nepovinná, podmienkou pre získanie bezplatného servisu je online registrácia zakúpeného výrobku Blomberg na internetových stránkach https://zaruka.elmax.skdo 30 dní od zakúpenia výrobku/spotrebiča.
Bezplatný servis v zmysle vyššie uvedenej akcie nie je zhodný s klasickou zákonnou zárukou a nárokmi z nej vyplývajúcimi tak, ako je uvedené v platnom občianskom zákonníku. Zákazník/spotrebiteľ má možnosť uplatniť plnenie z tejto akcie v lehote od 25. mesiaca od dátumu nákupu spotrebiča uvedeného na doklade o kúpe (kúpnej zmluve) do dátumu ukončenia platnosti certifikátu (vrátane), ktorý je uvedený na prvej strane certifikátu. Plnením v zmysle vyššie uvedenej akcie sa rozumie bezplatná oprava vrátane potrebných náhradných dielov autorizovaným servisom povereným Organizátorom akcie. Náklady na vyslanie servisného technika v prípade, že nebude zistená žiadna porucha alebo bude zistená porucha, na ktorú sa nevzťahujú podmienky pre poskytnutie bezplatného servisu (viď nižšie) hradí zákazník/spotrebiteľ. Bezplatný servis nie je možné uplatniť na vyhorené žiarovky, filtre, plechy a príslušenstvo k spotrebičom a na výrobky/spotrebiče, ktoré sa používajú na akékoľvek iné účely ako na bežné použitie v domácnosti, napríklad pre poskytovanie služieb, na podnikateľské, súťažné či iné účely, ktoré predstavujú zvýšené zaťaženie výrobku, ďalej v komerčnom, alebo priemyselnom prostredí, alebo mimo územie Slovenskej republiky a pod. Akcia sa vzťahuje len na spotrebiče vyrobené v rokoch 2017, 2018 a 2019.
Akcie sa môžu zúčastniť len zákazníci/spotrebitelia, ktorí splnia nižšie uvedené podmienky. Tejto akcie sa môžu zúčastniť len osoby dospelé a duševne spôsobilé (svojprávne). Pre získanie certifikátu BS, ktorý je potvrdením o zaradení zakúpeného spotrebiča do databázy akcie BS je nevyhnutné, aby zákazník/spotrebiteľ (prípadne predajca) vykonal do 30 dní od zakúpenia spotrebiča online registráciu zakúpeného spotrebiča Blomberg na internetových stránkach https://zaruka.elmax.sk, kde riadne vyplní všetky požadované údaje a pripojí naskenovaný doklad o zakúpení spotrebiča (účtenka, faktúra) s čitateľným označením modelu spotrebiča a dátumu zakúpenia spotrebiča. Ak je služba zákazníkom zakúpená na výrobok (nejedná sa o vstavané spotrebiče, kde je zahrnutá v cene) musí byť uvedená ako samostatná položka na predajnom doklade k výrobku/spotrebiču.
Registrácia je podmienená súhlasom zákazníka/spotrebiteľa so spracovaním osobných údajov pre účely spojené s plnením zmluvy o registrácii spotrebiča do akcie 4 roky bezplatný servis. Osobné údaje sú teda spracované na základe zákonného dôvodu, ktorým je nevyhnutnosť spracovania pre výkon zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je subjekt údajov. Akékoľvek nakladanie s osobnými údajmi podlieha ustanoveniam zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších noviel a spĺňa všetky požiadavky GDPR. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu meno a priezvisko, adresa, telefónne číslo, email a IP adresa. Osobné údaje subjektu sa spracúvajú po dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy.
Po vykonaní online registrácie Organizátor akcie skontroluje správnosť všetkých údajov a v prípade nezrovnalostí bude zákazník/spotrebiteľ kontaktovaný e-mailom na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii. Organizátor akcie pošle do 30 dní od potvrdenia správnosti údajov e-mailom (na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii) certifikát BS. Obdržaním potvrdeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotrebiteľovi potvrdené zaradenie výrobku/spotrebiča do akcie „4 roky BS“.
Zákazník/spotrebiteľ má v rámci akcie „4 roky BS“ nárok na opravu poškodeného spotrebiča, vrátane nutných náhradných dielov, povereným autorizovaným servisom Organizátora akcie. Nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, kedy na spotrebiči vzniknú vady povrchové a estetické tj. také, ktoré neobmedzujú zákazníka/spotrebiteľa v užívaní k jeho základnej funkcii. Takisto nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, ak ide o chyby spôsobené vlastným zavinením zákazníka/spotrebiteľa (najmä mechanickým poškodením), chyby spôsobené opotrebovaním pri bežnej prevádzke v domácnosti (najmä sa jedná o vypálené žiarovky a zdroje osvetlenia, opotrebenie filtrov a príslušenstva), neodborným zásahom tretej osoby, živelnou udalosťou, vonkajšími podmienkami ako sú napr. rušivé elektromagnetické vplyvy, poruchy v elektrickej sieti alebo chybná bytová inštalácia, nevhodnými prevádzkovými podmienkami, použitím nevhodných náplní, nesprávnym použitím spotrebiča v rozpore s návodom na použitie a záručnými podmienkami Organizátora akcie. Na uplatnenie reklamácie z akcie „4 roky BS“ je zákazník/spotrebiteľ povinný nahlásiť poruchu iba centrálnemu servisu Organizátora akcie na hlaseni.reklamaci@elmax.cz alebo na tel. +421 915 473 787 s uvedením čísla Certifikátu predĺženej záruky, modelu a výrobného čísla výrobku/spotrebiča a jeho dátumu zakúpenia. Centrálny servis Organizátora akcie zaistí zákazníkovi/spotrebiteľovi opravu poškodeného spotrebiča prostredníctvom autorizovaného servisu. V prípade opakovanej poruchy rovnakého alebo iného druhu v dobe, na ktorú sa vzťahuje akcia „4 roky BS“, je každá táto porucha posudzovaná oddelene a môže byť vykonaná opakovaná oprava. V prípade, že centrálny servis Organizátora akcie posúdi, že vadu spotrebiča nemožno odstrániť opravou, popr. že oprava spotrebiča je nerentabilná, môže tento rozhodnúť o výmene reklamovaného výrobku/spotrebiče za primeraný náhradný bezchybný model. Výmena výrobku/spotrebiča v rámci akcie „4 roky BS“ nezahŕňa demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradného výrobku (napr. do kuchynskej linky). Organizátor akcie poskytuje pri výmene reklamovaného výrobku/spotrebiča na náhradný nový výrobok/spotrebič záruku len po dobu zostávajúcu do konca platnosti bezplatného servisu na pôvodný výrobok tj. do dátumu uvedeného na prednej strane certifikátu. Nárok na výmenu reklamovaného výrobku v rámci akcie „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotrebiteľovi automaticky alebo na základe jeho žiadosti, ale na základe „Uznania neodstrániteľnej poruchy spotrebiča“ obdržaného e-mailom od centrálneho servisu Organizátora akcie.
Všetky informácie a otázky k akcii „4 roky BS“ vám ochotne zodpovieme na tel. linke +421 915 473 787 alebo na elektronickej adrese zaruka@elmax.cz.
Distribútor spotrebičov značky De Dietrich spoločnosť ELEKTRO STORE SK, s.r.o., so sídlom Horná 116, 022 01 Čadca, IČO: 46131469 (ďalej Organizátor akcie), vyhlásil dňa 1. 1. 2019 akciu, kde poskytuje zákazníkom/spotrebiteľom prostredníctvom svojej distribučnej siete (predajcov elektrospotrebičov, kuchynských štúdií a výrobcov kuchýň) bezplatný predĺžený servis.
Túto službu je možné využiť iba u spotrebičov používaných v domácnosti a zakúpených a prevádzkovaných na Slovensku!
Zmienenú službu je možné uplatniť na vybrané spotrebiče značky De Dietrich, ktoré sú uvedené v zozname, dostupnom na internetových stránkach registrácie 4 rokov bezplatného servisu https://zaruka.elmax.sk. Táto služba je pre spotrebiče zaradené do akcie „4 roky bezplatný servis“ zahrnutá v predajnej cene. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akcie prostredníctvom poistenia predĺženej záruky elektronických zariadení na základe rámcovej zmluvy uzatvorenej s poisťovňou. Akcia trvá od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019, sú do nej zaradení predajcovia na území Slovenskej republiky, ktorí v čase trvania akcie nakúpili spotrebiče De Dietrich od Organizátora akcie. Účasť v tejto akcii je nepovinná, podmienkou pre získanie Bezplatného servisu je online registrácia zakúpeného výrobku De Dietrich na internetových stránkach https://zaruka.elmax.skdo 30 dní od zakúpenia výrobku/spotrebiča.
Bezplatný servis v zmysle vyššie uvedenej akcie nie je zhodný s klasickou zákonnou zárukou a nárokmi z nej vyplývajúcimi tak, ako je uvedené v platnom občianskom zákonníku. Zákazník/spotrebiteľ má možnosť uplatniť plnenie z tejto akcie v lehote od 25. mesiaca od dátumu nákupu spotrebiča uvedeného na doklade o kúpe (kúpnej zmluve) do dátumu ukončenia platnosti certifikátu (vrátane), ktorý je uvedený na prvej strane certifikátu. Plnením v zmysle vyššie uvedenej akcie sa rozumie bezplatná oprava vrátane potrebných náhradných dielov autorizovaným servisom povereným Organizátorom akcie. Náklady na vyslanie servisného technika v prípade, že nebude zistená žiadna porucha alebo bude zistená porucha, na ktorú sa nevzťahujú podmienky pre poskytnutie bezplatného servisu (viď nižšie) hradí zákazník/spotrebiteľ. Bezplatný servis nie je možné uplatniť na vyhorené žiarovky, filtre, plechy a príslušenstvo k spotrebičom a na výrobky/spotrebiče, ktoré sa používajú na akékoľvek iné účely ako na bežné použitie v domácnosti, napríklad pre poskytovanie služieb, na podnikateľské, súťažné či iné účely, ktoré predstavujú zvýšené zaťaženie výrobku, ďalej v komerčnom, alebo priemyselnom prostredí, alebo mimo územie Slovenskej republiky a pod. Akcia sa vzťahuje len na spotrebiče vyrobené v rokoch 2017, 2018 a 2019.
Akcie sa môžu zúčastniť len zákazníci/spotrebitelia, ktorí splnia nižšie uvedené podmienky. Tejto akcie sa môžu zúčastniť len osoby dospelé a duševne spôsobilé (svojprávne). Pre získanie Certifikátu BS, ktorý je potvrdením o zaradení zakúpeného spotrebiča do databázy akcie BS je nevyhnutné, aby zákazník/spotrebiteľ (prípadne predajca) vykonal do 30 dní od zakúpenia spotrebiča online registráciu zakúpeného spotrebiča De Dietrich na internetových stránkach https://zaruka.elmax.sk, kde riadne vyplní všetky požadované údaje a pripojí naskenovaný doklad o zakúpení spotrebiča (účtenka, faktúra) s čitateľným označením modelu spotrebiča a dátumu zakúpenia spotrebiča. Registrácia je podmienená súhlasom zákazníka/spotrebiteľa so spracovaním osobných údajov pre účely spojené s plnením zmluvy o registrácii spotrebiča do akcie 4 roky bezplatný servis. Osobné údaje sú teda spracované na základe zákonného dôvodu, ktorým je nevyhnutnosť spracovania pre výkon zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je subjekt údajov. Akékoľvek nakladanie s osobnými údajmi podlieha ustanoveniam zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších noviel a spĺňa všetky požiadavky GDPR. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu meno a priezvisko, adresa, telefónne číslo, email a IP adresa. Osobné údaje subjektu sa spracúvajú po dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy.
Po vykonaní online registrácie Organizátor akcie skontroluje správnosť všetkých údajov a v prípade nezrovnalostí bude zákazník/spotrebiteľ kontaktovaný e-mailom na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii. Organizátor akcie pošle do 30 dní od potvrdenia správnosti údajov e-mailom (na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii) certifikát BS. Obdržaním potvrdeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotrebiteľovi potvrdené zaradenie výrobku/spotrebiča do akcie „4 roky BS“.
Zákazník/spotrebiteľ má v rámci akcie „4 roky BS“ nárok na opravu poškodeného spotrebiča, vrátane nutných náhradných dielov, povereným autorizovaným servisom Organizátora akcie. Nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, kedy na spotrebiči vzniknú vady povrchové a estetické tj. také, ktoré neobmedzujú zákazníka/spotrebiteľa v užívaní k jeho základnej funkcii. Takisto nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, ak ide o chyby spôsobené vlastným zavinením zákazníka/spotrebiteľa (najmä mechanickým poškodením), chyby spôsobené opotrebovaním pri bežnej prevádzke v domácnosti (najmä sa jedná o vypálené žiarovky a zdroje osvetlenia, opotrebenie filtrov a príslušenstva), neodborným zásahom tretej osoby, živelnou udalosťou, vonkajšími podmienkami ako sú napr. rušivé elektromagnetické vplyvy, poruchy v elektrickej sieti alebo chybná bytová inštalácia, nevhodnými prevádzkovými podmienkami, použitím nevhodných náplní, nesprávnym použitím spotrebiča v rozpore s návodom na použitie a záručnými podmienkami Organizátora akcie. Na uplatnenie reklamácie z akcie „4 roky BS“ je zákazník/spotrebiteľ povinný nahlásiť poruchu iba centrálnemu servisu Organizátora akcie na hlaseni.reklamaci@elmax.cz alebo na tel. +421 915 473 787 s uvedením čísla certifikátu predĺženej záruky, modelu a výrobného čísla výrobku/spotrebiča a jeho dátumu zakúpenia. Centrálny servis Organizátora akcie zaistí zákazníkovi/spotrebiteľovi opravu poškodeného spotrebiča prostredníctvom autorizovaného servisu. V prípade opakovanej poruchy rovnakého alebo iného druhu v dobe, na ktorú sa vzťahuje akcia „4 roky BS“, je každá táto porucha posudzovaná oddelene a môže byť vykonaná opakovaná oprava. V prípade, že centrálny servis Organizátora akcie posúdi, že vadu spotrebiča nemožno odstrániť opravou, popr. že oprava spotrebiča je nerentabilná, môže tento rozhodnúť o výmene reklamovaného výrobku/spotrebiče za primeraný náhradný bezchybný model. Výmena výrobku/spotrebiča v rámci akcie „4 roky BS“ nezahŕňa demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradného výrobku (napr. do kuchynskej linky). Organizátor akcie poskytuje pri výmene reklamovaného výrobku/spotrebiča na náhradný nový výrobok/spotrebič záruku len po dobu zostávajúcu do konca platnosti bezplatného servisu na pôvodný výrobok tj. do dátumu uvedeného na prednej strane certifikátu. Nárok na výmenu reklamovaného výrobku v rámci akcie „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotrebiteľovi automaticky alebo na základe jeho žiadosti, ale na základe „Uznania neodstrániteľnej poruchy spotrebiča“ obdržaného e-mailom od centrálneho servisu Organizátora akcie.
Všetky informácie a otázky k akcii „4 roky BS“ vám ochotne zodpovieme na tel. linke +421 915 473 787 alebo na elektronickej adrese zaruka@elmax.cz.
Distribútor spotrebičov značky Brandt spoločnosť ELEKTRO STORE SK, s.r.o., so sídlom Horná 116, 022 01 Čadca, IČO: 46131469 (ďalej Organizátor akcie), vyhlásil dňa 1. 1. 2019 akciu, kde poskytuje zákazníkom/spotrebiteľom prostredníctvom svojej distribučnej siete (predajcov elektrospotrebičov, kuchynských štúdií a výrobcov kuchýň) bezplatný predĺžený servis.
Túto službu je možné využiť iba u spotrebičov používaných v domácnosti a zakúpených a prevádzkovaných na Slovensku!
Zmienenú službu je možné uplatniť na vybrané spotrebiče značky Brandt, ktoré sú uvedené v zozname, dostupnom na internetových stránkach registrácie 4 rokov bezplatného servisu https://zaruka.elmax.sk. Táto služba je pre zabudovateľné spotrebiče zahrnutá v predajnej cene. Čo sa týka voľne stojacich spotrebičov, táto služba nie je zahrnutá v predajnej cene spotrebiča a je možné ju zakúpiť u vybraných predajcov spoločne so spotrebičom za odporúčanú cenu 29,90 € s DPH (pre spotrebiče s predajnou cenou do 369,99 € s DPH) alebo za 36,90 € s DPH (pre spotrebiče s predajnou cenou nad 370 € s DPH). Bezplatný servis nie je možné dokúpiť a taktiež nie je možné registrovať spätne na už skôr zakúpené spotrebiče. Do akcie môžu byť zaradené iba výrobky/spotrebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akcie prostredníctvom poistenia predĺženej záruky elektronických zariadení na základe rámcovej zmluvy uzatvorenej s poisťovňou. Akcia trvá od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019, sú do nej zaradení predajcovia na území Slovenskej republiky, ktorí v čase trvania akcie nakúpili spotrebiče Brandt od Organizátora akcie. Účasť v tejto akcii je nepovinná, podmienkou pre získanie Bezplatného servisu je online registrácia zakúpeného výrobku Brandt na internetových stránkach https://zaruka.elmax.sk do 30 dní od zakúpenia výrobku/spotrebiča.
Bezplatný servis v zmysle vyššie uvedenej akcie nie je zhodný s klasickou zákonnou zárukou a nárokmi z nej vyplývajúcimi tak, ako je uvedené v platnom občianskom zákonníku. Zákazník/spotrebiteľ má možnosť uplatniť plnenie z tejto akcie v lehote od 25. mesiaca od dátumu nákupu spotrebiča uvedeného na doklade o kúpe (kúpnej zmluve) do dátumu ukončenia platnosti certifikátu (vrátane), ktorý je uvedený na prvej strane certifikátu. Plnením v zmysle vyššie uvedenej akcie sa rozumie bezplatná oprava vrátane potrebných náhradných dielov autorizovaným servisom povereným Organizátorom akcie. Náklady na vyslanie servisného technika v prípade, že nebude zistená žiadna porucha alebo bude zistená porucha, na ktorú sa nevzťahujú podmienky pre poskytnutie bezplatného servisu (viď nižšie) hradí zákazník/spotrebiteľ. Bezplatný servis nie je možné uplatniť na vyhorené žiarovky, filtre, plechy a príslušenstvo k spotrebičom a na výrobky/spotrebiče, ktoré sa používajú na akékoľvek iné účely ako na bežné použitie v domácnosti, napríklad pre poskytovanie služieb, na podnikateľské, súťažné či iné účely, ktoré predstavujú zvýšené zaťaženie výrobku, ďalej v komerčnom, alebo priemyselnom prostredí, alebo mimo územie Slovenskej republiky a pod. Akcia sa vzťahuje len na spotrebiče vyrobené v rokoch 2017, 2018 a 2019.
Akcie sa môžu zúčastniť len zákazníci/spotrebitelia, ktorí splnia nižšie uvedené podmienky. Tejto akcie sa môžu zúčastniť len osoby dospelé a duševne spôsobilé (svojprávne). Pre získanie certifikátu BS, ktorý je potvrdením o zaradení zakúpeného spotrebiča do databázy akcie BS je nevyhnutné, aby zákazník/spotrebiteľ (prípadne predajca) vykonal do 30 dní od zakúpenia spotrebiča online registráciu zakúpeného spotrebiča Brandt na internetových stránkach https://zaruka.elmax.sk, kde riadne vyplní všetky požadované údaje a pripojí naskenovaný doklad o zakúpení spotrebiča (účtenka, faktúra) s čitateľným označením modelu spotrebiča a dátumu zakúpenia spotrebiča. Ak je služba zákazníkom zakúpená na výrobok (nejedná sa o vstavané spotrebiče, kde je zahrnutá v cene) musí byť uvedená ako samostatná položka na predajnom doklade k výrobku/spotrebiču.
Registrácia je podmienená súhlasom zákazníka/spotrebiteľa so spracovaním osobných údajov pre účely spojené s plnením zmluvy o registrácii spotrebiča do akcie 4 roky bezplatný servis. Osobné údaje sú teda spracované na základe zákonného dôvodu, ktorým je nevyhnutnosť spracovania pre výkon zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je subjekt údajov. Akékoľvek nakladanie s osobnými údajmi podlieha ustanoveniam zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších noviel a spĺňa všetky požiadavky GDPR. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu meno a priezvisko, adresa, telefónne číslo, email a IP adresa. Osobné údaje subjektu sa spracúvajú po dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy.
Po vykonaní online registrácie Organizátor akcie skontroluje správnosť všetkých údajov a v prípade nezrovnalostí bude zákazník/spotrebiteľ kontaktovaný e-mailom na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii. Organizátor akcie pošle do 30 dní od potvrdenia správnosti údajov e-mailom (na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii) certifikát BS. Obdržaním potvrdeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotrebiteľovi potvrdené zaradenie výrobku / spotrebiča do akcie „4 roky BS“.
Zákazník / spotrebiteľ má v rámci akcie „4 roky BS“ nárok na opravu poškodeného spotrebiča, vrátane nutných náhradných dielov, povereným autorizovaným servisom Organizátora akcie. Nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, kedy na spotrebiči vzniknú vady povrchové a estetické tj. také, ktoré neobmedzujú zákazníka/spotrebiteľa v užívaní k jeho základnej funkcii. Takisto nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, ak ide o chyby spôsobené vlastným zavinením zákazníka/spotrebiteľa (najmä mechanickým poškodením), chyby spôsobené opotrebovaním pri bežnej prevádzke v domácnosti (najmä sa jedná o vypálené žiarovky a zdroje osvetlenia, opotrebenie filtrov a príslušenstva), neodborným zásahom tretej osoby, živelnou udalosťou, vonkajšími podmienkami ako sú napr. rušivé elektromagnetické vplyvy, poruchy v elektrickej sieti alebo chybná bytová inštalácia, nevhodnými prevádzkovými podmienkami, použitím nevhodných náplní, nesprávnym použitím spotrebiča v rozpore s návodom na použitie a záručnými podmienkami Organizátora akcie. Na uplatnenie reklamácie z akcie „4 roky BS“ je zákazník/spotrebiteľ povinný nahlásiť poruchu iba centrálnemu servisu Organizátora akcie na hlaseni.reklamaci@elmax.cz alebo na tel. +421 915 473 787 s uvedením čísla Certifikátu predĺženej záruky, modelu a výrobného čísla výrobku/spotrebiča a jeho dátumu zakúpenia. Centrálny servis Organizátora akcie zaistí zákazníkovi/spotrebiteľovi opravu poškodeného spotrebiča prostredníctvom autorizovaného servisu.. V prípade opakovanej poruchy rovnakého alebo iného druhu v dobe, na ktorú sa vzťahuje akcia „4 roky BS“, je každá táto porucha posudzovaná oddelene a môže byť vykonaná opakovaná oprava. V prípade, že centrálny servis Organizátora akcie posúdi, že vadu spotrebiča nemožno odstrániť opravou, popr. že oprava spotrebiča je nerentabilná, môže tento rozhodnúť o výmene reklamovaného výrobku/spotrebiče za primeraný náhradný bezchybný model. Výmena výrobku/spotrebiča v rámci akcie „4 roky BS“ nezahŕňa demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradného výrobku (napr. do kuchynskej linky). Organizátor akcie poskytuje pri výmene reklamovaného výrobku/spotrebiča na náhradný nový výrobok/spotrebič záruku len po dobu zostávajúcu do konca platnosti bezplatného servisu na pôvodný výrobok tj. do dátumu uvedeného na prednej strane certifikátu. Nárok na výmenu reklamovaného výrobku v rámci akcie „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotrebiteľovi automaticky alebo na základe jeho žiadosti, ale na základe „Uznania neodstrániteľnej poruchy spotrebiča“ obdržaného e-mailom od Centrálneho servisu Organizátora akcie.
Všetky informácie a otázky k akcii „4 roky BS“ vám ochotne zodpovieme na tel. linke +421 915 473 787 alebo na elektronickej adrese zaruka@elmax.cz.
Distribútor spotrebičov značky Romo spoločnosť ELEKTRO STORE SK, s.r.o., so sídlom Horná 116, 022 01 Čadca, IČO: 46131469 (ďalej Organizátor akcie), vyhlásil dňa 1. 1. 2019 akciu, kde poskytuje zákazníkom/spotrebiteľom prostredníctvom svojej distribučnej siete (predajcov elektrospotrebičov, kuchynských štúdií a výrobcov kuchýň) bezplatný predĺžený servis.
Túto službu je možné využiť iba u spotrebičov používaných v domácnosti a zakúpených a prevádzkovaných na Slovensku!
Zmienenú službu je možné uplatniť na vybrané spotrebiče značky Romo, ktoré sú uvedené v zozname, dostupnom na internetových stránkach registrácie 4 rokov bezplatného servisu https://zaruka.elmax.sk. Táto služba nie je zahrnutá v predajnej cene a je možné ju zakúpiť u vybraných predajcov spoločne so spotrebičom za odporúčanú cenu 29,90 € s DPH (pre spotrebiče s predajnou cenou do 369,99 € s DPH) alebo za 36,90 € s DPH (pre spotrebiče s predajnou cenou nad 370 € s DPH). Bezplatný servis nie je možné dokúpiť a taktiež nie je možné registrovať spätne na už skôr zakúpené spotrebiče. Do akcie môžu byť zaradené iba výrobky/spotrebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akcie prostredníctvom poistenia predĺženej záruky elektronických zariadení na základe rámcovej zmluvy uzatvorenej s poisťovňou. Akcia trvá od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019, sú do nej zaradení predajcovia na území Slovenskej republiky, ktorí v čase trvania akcie nakúpili spotrebiče Romo od Organizátora akcie. Účasť v tejto akcii je nepovinná, podmienkou pre získanie Bezplatného servisu je online registrácia zakúpeného výrobku Romo na internetových stránkach https://zaruka.elmax.skdo 30 dní od zakúpenia výrobku/spotrebiča.
Bezplatný servis v zmysle vyššie uvedenej akcie nie je zhodný s klasickou zákonnou zárukou a nárokmi z nej vyplývajúcimi tak, ako je uvedené v platnom občianskom zákonníku. Zákazník/spotrebiteľ má možnosť uplatniť plnenie z tejto akcie v lehote od 25. mesiaca od dátumu nákupu spotrebiča uvedeného na doklade o kúpe (kúpnej zmluve) do dátumu ukončenia platnosti certifikátu (vrátane), ktorý je uvedený na prvej strane certifikátu. Plnením v zmysle vyššie uvedenej akcie sa rozumie bezplatná oprava vrátane potrebných náhradných dielov autorizovaným servisom povereným Organizátorom akcie. Náklady na vyslanie servisného technika v prípade, že nebude zistená žiadna porucha alebo bude zistená porucha, na ktorú sa nevzťahujú podmienky pre poskytnutie bezplatného servisu (viď nižšie) hradí zákazník/spotrebiteľ. Bezplatný servis nie je možné uplatniť na vyhorené žiarovky, filtre, plechy a príslušenstvo k spotrebičom a na výrobky/spotrebiče, ktoré sa používajú na akékoľvek iné účely ako na bežné použitie v domácnosti, napríklad pre poskytovanie služieb, na podnikateľské, súťažné či iné účely, ktoré predstavujú zvýšené zaťaženie výrobku, ďalej v komerčnom, alebo priemyselnom prostredí, alebo mimo územie Slovenskej republiky a pod. Akcia sa vzťahuje len na spotrebiče vyrobené v rokoch 2017, 2018 a 2019.
Akcie sa môžu zúčastniť len zákazníci/spotrebitelia, ktorí splnia nižšie uvedené podmienky. Tejto akcie sa môžu zúčastniť len osoby dospelé a duševne spôsobilé (svojprávne). Pre získanie certifikátu BS, ktorý je potvrdením o zaradení zakúpeného spotrebiča do databázy akcie BS je nevyhnutné, aby zákazník/spotrebiteľ (prípadne predajca) vykonal do 30 dní od zakúpenia spotrebiča online registráciu zakúpeného spotrebiča Romo na internetových stránkach https://zaruka.elmax.sk, kde riadne vyplní všetky požadované údaje a pripojí naskenovaný doklad o zakúpení spotrebiča (účtenka, faktúra) s čitateľným označením modelu spotrebiča a dátumu zakúpenia spotrebiča. Ak je služba zákazníkom zakúpená na výrobok musí byť uvedená ako samostatná položka na predajnom doklade k výrobku/spotrebiču.
Registrácia je podmienená súhlasom zákazníka/spotrebiteľa so spracovaním osobných údajov pre účely spojené s plnením zmluvy o registrácii spotrebiča do akcie 4 roky bezplatný servis. Osobné údaje sú teda spracované na základe zákonného dôvodu, ktorým je nevyhnutnosť spracovania pre výkon zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je subjekt údajov. Akékoľvek nakladanie s osobnými údajmi podlieha ustanoveniam zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších noviel a spĺňa všetky požiadavky GDPR. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu meno a priezvisko, adresa, telefónne číslo, email a IP adresa. Osobné údaje subjektu sa spracúvajú po dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy.
Po vykonaní online registrácie Organizátor akcie skontroluje správnosť všetkých údajov a v prípade nezrovnalostí bude zákazník/spotrebiteľ kontaktovaný e-mailom na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii. Organizátor akcie pošle do 30 dní od potvrdenia správnosti údajov e-mailom (na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii) certifikát BS. Obdržaním potvrdeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotrebiteľovi potvrdené zaradenie výrobku / spotrebiča do akcie „4 roky BS“.
Zákazník/spotrebiteľ má v rámci akcie „4 roky BS“ nárok na opravu poškodeného spotrebiča, vrátane nutných náhradných dielov, povereným autorizovaným servisom Organizátora akcie. Nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, kedy na spotrebiči vzniknú vady povrchové a estetické tj. také, ktoré neobmedzujú zákazníka/spotrebiteľa v užívaní k jeho základnej funkcii. Takisto nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, ak ide o chyby spôsobené vlastným zavinením zákazníka/spotrebiteľa (najmä mechanickým poškodením), chyby spôsobené opotrebovaním pri bežnej prevádzke v domácnosti (najmä sa jedná o vypálené žiarovky a zdroje osvetlenia, opotrebenie filtrov a príslušenstva), neodborným zásahom tretej osoby, živelnou udalosťou, vonkajšími podmienkami ako sú napr. rušivé elektromagnetické vplyvy, poruchy v elektrickej sieti alebo chybná bytová inštalácia, nevhodnými prevádzkovými podmienkami, použitím nevhodných náplní, nesprávnym použitím spotrebiča v rozpore s návodom na použitie a záručnými podmienkami Organizátora akcie. Na uplatnenie reklamácie z akcie „4 roky BS“ je zákazník/spotrebiteľ povinný nahlásiť poruchu iba centrálnemu servisu Organizátora akcie na hlaseni.reklamaci@elmax.cz alebo na tel. +421 915 473 787 s uvedením čísla certifikátu predĺženej záruky, modelu a výrobného čísla výrobku/spotrebiča a jeho dátumu zakúpenia. Centrálny servis Organizátora akcie zaistí zákazníkovi/spotrebiteľovi opravu poškodeného spotrebiča prostredníctvom autorizovaného servisu. V prípade opakovanej poruchy rovnakého alebo iného druhu v dobe, na ktorú sa vzťahuje akcia „4 roky BS“, je každá táto porucha posudzovaná oddelene a môže byť vykonaná opakovaná oprava. V prípade, že centrálny servis Organizátora akcie posúdi, že vadu spotrebiča nemožno odstrániť opravou, popr. že oprava spotrebiča je nerentabilná, môže tento rozhodnúť o výmene reklamovaného výrobku/spotrebiče za primeraný náhradný bezchybný model. Výmena výrobku/spotrebiča v rámci akcie „4 roky BS“ nezahŕňa demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradného výrobku (napr. do kuchynskej linky). Organizátor akcie poskytuje pri výmene reklamovaného výrobku/spotrebiča na náhradný nový výrobok/spotrebič záruku len po dobu zostávajúcu do konca platnosti bezplatného servisu na pôvodný výrobok tj. do dátumu uvedeného na prednej strane certifikátu. Nárok na výmenu reklamovaného výrobku v rámci akcie „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotrebiteľovi automaticky alebo na základe jeho žiadosti, ale na základe „Uznania neodstrániteľnej poruchy spotrebiča“ obdržaného e-mailom od centrálneho servisu Organizátora akcie.
Všetky informácie a otázky k akcii „4 roky BS“ vám ochotne zodpovieme na tel. linke +421 915 473 787 alebo na elektronickej adrese zaruka@elmax.cz.
Distribútor spotrebičov značky Kluge spoločnosť ELEKTRO STORE SK, s.r.o., so sídlom Horná 116, 022 01 Čadca, IČO: 46131469 (ďalej Organizátor akcie), vyhlásil dňa 1. 1. 2019 akciu, kde poskytuje zákazníkom/spotrebiteľom prostredníctvom svojej distribučnej siete (predajcov elektrospotrebičov, kuchynských štúdií a výrobcov kuchýň) bezplatný predĺžený servis.
Túto službu je možné využiť iba u spotrebičov používaných v domácnosti a zakúpených a prevádzkovaných na Slovensku!
Zmienenú službu je možné uplatniť na vybrané spotrebiče značky Kluge, ktoré sú uvedené v zozname, dostupnom na internetových stránkach registrácie 4 rokov bezplatného servisu https://zaruka.elmax.sk. Táto služba je pre zabudovateľné spotrebiče zahrnutá v predajnej cene. Bezplatný servis nie je možné dokúpiť a taktiež nie je možné registrovať spätne na už skôr zakúpené spotrebiče. Do akcie môžu byť zaradené iba výrobky/spotrebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akcie prostredníctvom poistenia predĺženej záruky elektronických zariadení na základe rámcovej zmluvy uzatvorenej s poisťovňou. Akcia trvá od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019, sú do nej zaradení predajcovia na území Slovenskej republiky, ktorí v čase trvania akcie nakúpili spotrebiče Kluge od Organizátora akcie. Účasť v tejto akcii je nepovinná, podmienkou pre získanie Bezplatného servisu je online registrácia zakúpeného výrobku Kluge na internetových stránkach https://zaruka.elmax.sk do 30 dní od zakúpenia výrobku/spotrebiča.
Bezplatný servis v zmysle vyššie uvedenej akcie nie je zhodný s klasickou zákonnou zárukou a nárokmi z nej vyplývajúcimi tak, ako je uvedené v platnom občianskom zákonníku. Zákazník/spotrebiteľ má možnosť uplatniť plnenie z tejto akcie v lehote od 25. mesiaca od dátumu nákupu spotrebiča uvedeného na doklade o kúpe (kúpnej zmluve) do dátumu ukončenia platnosti certifikátu (vrátane), ktorý je uvedený na prvej strane certifikátu. Plnením v zmysle vyššie uvedenej akcie sa rozumie bezplatná oprava vrátane potrebných náhradných dielov autorizovaným servisom povereným Organizátorom akcie. Náklady na vyslanie servisného technika v prípade, že nebude zistená žiadna porucha alebo bude zistená porucha, na ktorú sa nevzťahujú podmienky pre poskytnutie bezplatného servisu (viď nižšie) hradí zákazník/spotrebiteľ. Bezplatný servis nie je možné uplatniť na vyhorené žiarovky, filtre, plechy a príslušenstvo k spotrebičom a na výrobky/spotrebiče, ktoré sa používajú na akékoľvek iné účely ako na bežné použitie v domácnosti, napríklad pre poskytovanie služieb, na podnikateľské, súťažné či iné účely, ktoré predstavujú zvýšené zaťaženie výrobku, ďalej v komerčnom, alebo priemyselnom prostredí, alebo mimo územie Slovenskej republiky a pod. Akcia sa vzťahuje len na spotrebiče vyrobené v rokoch 2017, 2018 a 2019.
Akcie sa môžu zúčastniť len zákazníci/spotrebitelia, ktorí splnia nižšie uvedené podmienky. Tejto akcie sa môžu zúčastniť len osoby dospelé a duševne spôsobilé (svojprávne). Pre získanie certifikátu BS, ktorý je potvrdením o zaradení zakúpeného spotrebiča do databázy akcie BS je nevyhnutné, aby zákazník/spotrebiteľ (prípadne predajca) vykonal do 30 dní od zakúpenia spotrebiča online registráciu zakúpeného spotrebiča Kluge na internetových stránkach https://zaruka.elmax.sk, kde riadne vyplní všetky požadované údaje a pripojí naskenovaný doklad o zakúpení spotrebiča (účtenka, faktúra) s čitateľným označením modelu spotrebiča a dátumu zakúpenia spotrebiča. Ak je služba zákazníkom zakúpená na výrobok (nejedná sa o vstavané spotrebiče, kde je zahrnutá v cene) musí byť uvedená ako samostatná položka na predajnom doklade k výrobku/spotrebiču.
Registrácia je podmienená súhlasom zákazníka/spotrebiteľa so spracovaním osobných údajov pre účely spojené s plnením zmluvy o registrácii spotrebiča do akcie 4 roky bezplatný servis. Osobné údaje sú teda spracované na základe zákonného dôvodu, ktorým je nevyhnutnosť spracovania pre výkon zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je subjekt údajov. Akékoľvek nakladanie s osobnými údajmi podlieha ustanoveniam zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších noviel a spĺňa všetky požiadavky GDPR. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu meno a priezvisko, adresa, telefónne číslo, email a IP adresa. Osobné údaje subjektu sa spracúvajú po dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy.
Po vykonaní online registrácie Organizátor akcie skontroluje správnosť všetkých údajov a v prípade nezrovnalostí bude zákazník/spotrebiteľ kontaktovaný e-mailom na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii. Organizátor akcie pošle do 30 dní od potvrdenia správnosti údajov e-mailom (na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii) certifikát BS. Obdržaním potvrdeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotrebiteľovi potvrdené zaradenie výrobku / spotrebiča do akcie „4 roky BS“.
Zákazník / spotrebiteľ má v rámci akcie „4 roky BS“ nárok na opravu poškodeného spotrebiča, vrátane nutných náhradných dielov, povereným autorizovaným servisom Organizátora akcie. Nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, kedy na spotrebiči vzniknú vady povrchové a estetické tj. také, ktoré neobmedzujú zákazníka/spotrebiteľa v užívaní k jeho základnej funkcii. Takisto nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, ak ide o chyby spôsobené vlastným zavinením zákazníka/spotrebiteľa (najmä mechanickým poškodením), chyby spôsobené opotrebovaním pri bežnej prevádzke v domácnosti (najmä sa jedná o vypálené žiarovky a zdroje osvetlenia, opotrebenie filtrov a príslušenstva), neodborným zásahom tretej osoby, živelnou udalosťou, vonkajšími podmienkami ako sú napr. rušivé elektromagnetické vplyvy, poruchy v elektrickej sieti alebo chybná bytová inštalácia, nevhodnými prevádzkovými podmienkami, použitím nevhodných náplní, nesprávnym použitím spotrebiča v rozpore s návodom na použitie a záručnými podmienkami Organizátora akcie. Na uplatnenie reklamácie z akcie „4 roky BS“ je zákazník/spotrebiteľ povinný nahlásiť poruchu iba centrálnemu servisu Organizátora akcie na hlaseni.reklamaci@elmax.cz alebo na tel. +421 915 473 787 s uvedením čísla Certifikátu predĺženej záruky, modelu a výrobného čísla výrobku/spotrebiča a jeho dátumu zakúpenia. Centrálny servis Organizátora akcie zaistí zákazníkovi/spotrebiteľovi opravu poškodeného spotrebiča prostredníctvom autorizovaného servisu.. V prípade opakovanej poruchy rovnakého alebo iného druhu v dobe, na ktorú sa vzťahuje akcia „4 roky BS“, je každá táto porucha posudzovaná oddelene a môže byť vykonaná opakovaná oprava. V prípade, že centrálny servis Organizátora akcie posúdi, že vadu spotrebiča nemožno odstrániť opravou, popr. že oprava spotrebiča je nerentabilná, môže tento rozhodnúť o výmene reklamovaného výrobku/spotrebiče za primeraný náhradný bezchybný model. Výmena výrobku/spotrebiča v rámci akcie „4 roky BS“ nezahŕňa demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradného výrobku (napr. do kuchynskej linky). Organizátor akcie poskytuje pri výmene reklamovaného výrobku/spotrebiča na náhradný nový výrobok/spotrebič záruku len po dobu zostávajúcu do konca platnosti bezplatného servisu na pôvodný výrobok tj. do dátumu uvedeného na prednej strane certifikátu. Nárok na výmenu reklamovaného výrobku v rámci akcie „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotrebiteľovi automaticky alebo na základe jeho žiadosti, ale na základe „Uznania neodstrániteľnej poruchy spotrebiča“ obdržaného e-mailom od Centrálneho servisu Organizátora akcie.
Všetky informácie a otázky k akcii „4 roky BS“ vám ochotne zodpovieme na tel. linke +421 915 473 787 alebo na elektronickej adrese zaruka@elmax.cz.
Distribútor spotrebičov značky Hitachi spoločnosť ELEKTRO STORE SK, s.r.o., so sídlom Horná 116, 022 01 Čadca, IČO: 46131469 (ďalej Organizátor akcie), vyhlásil dňa 1. 1. 2019 akciu, kde poskytuje zákazníkom/spotrebiteľom prostredníctvom svojej distribučnej siete (predajcov elektrospotrebičov, kuchynských štúdií a výrobcov kuchýň) bezplatný predĺžený servis.
Túto službu je možné využiť iba u spotrebičov používaných v domácnosti a zakúpených a prevádzkovaných na Slovensku!
Zmienenú službu je možné uplatniť na vybrané spotrebiče značky Hitachi, ktoré sú uvedené v zozname, dostupnom na internetových stránkach registrácie 4 rokov bezplatného servisu http://zaruka.elmax.sk. Táto služba je pre spotrebiče zaradené do akcie „4 roky bezplatný servis“ zahrnutá v predajnej cene. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akcie prostredníctvom poistenia predĺženej záruky elektronických zariadení na základe rámcovej zmluvy uzatvorenej s poisťovňou. Akcia trvá od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019, sú do nej zaradení predajcovia na území Slovenskej republiky, ktorí v čase trvania akcie nakúpili spotrebiče Hitachi od Organizátora akcie. Účasť v tejto akcii je nepovinná, podmienkou pre získanie Bezplatného servisu je online registrácia zakúpeného výrobku Hitachi na internetových stránkach https://zaruka.elmax.skdo 30 dní od zakúpenia výrobku/spotrebiča.
Bezplatný servis v zmysle vyššie uvedenej akcie nie je zhodný s klasickou zákonnou zárukou a nárokmi z nej vyplývajúcimi tak, ako je uvedené v platnom občianskom zákonníku. Zákazník/spotrebiteľ má možnosť uplatniť plnenie z tejto akcie v lehote od 25. mesiaca od dátumu nákupu spotrebiča uvedeného na doklade o kúpe (kúpnej zmluve) do dátumu ukončenia platnosti certifikátu (vrátane), ktorý je uvedený na prvej strane certifikátu. Plnením v zmysle vyššie uvedenej akcie sa rozumie bezplatná oprava vrátane potrebných náhradných dielov autorizovaným servisom povereným Organizátorom akcie. Náklady na vyslanie servisného technika v prípade, že nebude zistená žiadna porucha alebo bude zistená porucha, na ktorú sa nevzťahujú podmienky pre poskytnutie bezplatného servisu (viď nižšie) hradí zákazník/spotrebiteľ. Bezplatný servis nie je možné uplatniť na vyhorené žiarovky, filtre, plechy a príslušenstvo k spotrebičom a na výrobky/spotrebiče, ktoré sa používajú na akékoľvek iné účely ako na bežné použitie v domácnosti, napríklad pre poskytovanie služieb, na podnikateľské, súťažné či iné účely, ktoré predstavujú zvýšené zaťaženie výrobku, ďalej v komerčnom, alebo priemyselnom prostredí, alebo mimo územie Slovenskej republiky a pod. Akcia sa vzťahuje len na spotrebiče vyrobené v rokoch 2017, 2018 a 2019.
Akcie sa môžu zúčastniť len zákazníci/spotrebitelia, ktorí splnia nižšie uvedené podmienky. Tejto akcie sa môžu zúčastniť len osoby dospelé a duševne spôsobilé (svojprávne). Pre získanie Certifikátu BS, ktorý je potvrdením o zaradení zakúpeného spotrebiča do databázy akcie BS je nevyhnutné, aby zákazník/spotrebiteľ (prípadne predajca) vykonal do 30 dní od zakúpenia spotrebiča online registráciu zakúpeného spotrebiča Hitachi na internetových stránkach https://zaruka.elmax.sk, kde riadne vyplní všetky požadované údaje a pripojí naskenovaný doklad o zakúpení spotrebiča (účtenka, faktúra) s čitateľným označením modelu spotrebiča a dátumu zakúpenia spotrebiča. Registrácia je podmienená súhlasom zákazníka/spotrebiteľa so spracovaním osobných údajov pre účely spojené s plnením zmluvy o registrácii spotrebiča do akcie 4 roky bezplatný servis. Osobné údaje sú teda spracované na základe zákonného dôvodu, ktorým je nevyhnutnosť spracovania pre výkon zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je subjekt údajov. Akékoľvek nakladanie s osobnými údajmi podlieha ustanoveniam zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších noviel a spĺňa všetky požiadavky GDPR. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu meno a priezvisko, adresa, telefónne číslo, email a IP adresa. Osobné údaje subjektu sa spracúvajú po dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy.
Po vykonaní online registrácie Organizátor akcie skontroluje správnosť všetkých údajov a v prípade nezrovnalostí bude zákazník/spotrebiteľ kontaktovaný e-mailom na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii. Organizátor akcie pošle do 30 dní od potvrdenia správnosti údajov e-mailom (na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii) certifikát BS. Obdržaním potvrdeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotrebiteľovi potvrdené zaradenie výrobku/spotrebiča do akcie „4 roky BS“.
Zákazník/spotrebiteľ má v rámci akcie „4 roky BS“ nárok na opravu poškodeného spotrebiča, vrátane nutných náhradných dielov, povereným autorizovaným servisom Organizátora akcie. Nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, kedy na spotrebiči vzniknú vady povrchové a estetické tj. také, ktoré neobmedzujú zákazníka/spotrebiteľa v užívaní k jeho základnej funkcii. Takisto nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, ak ide o chyby spôsobené vlastným zavinením zákazníka/spotrebiteľa (najmä mechanickým poškodením), chyby spôsobené opotrebovaním pri bežnej prevádzke v domácnosti (najmä sa jedná o vypálené žiarovky a zdroje osvetlenia, opotrebenie filtrov a príslušenstva), neodborným zásahom tretej osoby, živelnou udalosťou, vonkajšími podmienkami ako sú napr. rušivé elektromagnetické vplyvy, poruchy v elektrickej sieti alebo chybná bytová inštalácia, nevhodnými prevádzkovými podmienkami, použitím nevhodných náplní, nesprávnym použitím spotrebiča v rozpore s návodom na použitie a záručnými podmienkami Organizátora akcie. Na uplatnenie reklamácie z akcie „4 roky BS“ je zákazník/spotrebiteľ povinný nahlásiť poruchu iba centrálnemu servisu Organizátora akcie na hlaseni.reklamaci@elmax.cz alebo na tel. +421 915 473 787 s uvedením čísla certifikátu predĺženej záruky, modelu a výrobného čísla výrobku/spotrebiča a jeho dátumu zakúpenia. Centrálny servis Organizátora akcie zaistí zákazníkovi/spotrebiteľovi opravu poškodeného spotrebiča prostredníctvom autorizovaného servisu. V prípade opakovanej poruchy rovnakého alebo iného druhu v dobe, na ktorú sa vzťahuje akcia „4 roky BS“, je každá táto porucha posudzovaná oddelene a môže byť vykonaná opakovaná oprava. V prípade, že centrálny servis Organizátora akcie posúdi, že vadu spotrebiča nemožno odstrániť opravou, popr. že oprava spotrebiča je nerentabilná, môže tento rozhodnúť o výmene reklamovaného výrobku/spotrebiče za primeraný náhradný bezchybný model. Výmena výrobku/spotrebiča v rámci akcie „4 roky BS“ nezahŕňa demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradného výrobku (napr. do kuchynskej linky). Organizátor akcie poskytuje pri výmene reklamovaného výrobku/spotrebiča na náhradný nový výrobok/spotrebič záruku len po dobu zostávajúcu do konca platnosti bezplatného servisu na pôvodný výrobok tj. do dátumu uvedeného na prednej strane certifikátu. Nárok na výmenu reklamovaného výrobku v rámci akcie „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotrebiteľovi automaticky alebo na základe jeho žiadosti, ale na základe „Uznania neodstrániteľnej poruchy spotrebiča“ obdržaného e-mailom od centrálneho servisu Organizátora akcie.
Všetky informácie a otázky k akcii „4 roky BS“ vám ochotne zodpovieme na tel. linke +421 915 473 787 alebo na elektronickej adrese zaruka@elmax.cz.
Distribútor spotrebičov značky Climadiff spoločnosť ELEKTRO STORE SK, s.r.o., so sídlom Horná 116, 022 01 Čadca, IČO: 46131469 (ďalej Organizátor akcie), vyhlásil dňa 1. 12. 2019 akciu, kde poskytuje zákazníkom/spotrebiteľom prostredníctvom svojej distribučnej siete (predajcov elektrospotrebičov, kuchynských štúdií a výrobcov kuchýň) bezplatný predĺžený servis.
Túto službu je možné využiť iba u vybraných spotrebičov značky Climadiff používaných v domácnosti a zakúpených a prevádzkovaných na Slovensku!
Zmienenú službu je možné uplatniť na vybrané spotrebiče značky Climadiff, ktoré sú uvedené v zozname, dostupnom na internetových stránkach registrácie 4 rokov bezplatného servisu https://zaruka.elmax.sk. Služba je pre tieto spotrebiče zahrnutá v predajnej cene. Bezplatný servis nie je možné dokúpiť a taktiež nie je možné registrovať spätne na už skôr zakúpené spotrebiče. Do akcie môžu byť zaradené iba výrobky/spotrebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akcie prostredníctvom poistenia predĺženej záruky elektronických zariadení na základe rámcovej zmluvy uzatvorenej s poisťovňou. Akcia trvá od 1. 12. 2019 do 30. 6. 2020, sú do nej zaradení predajcovia na území Slovenskej republiky, ktorí v čase trvania akcie nakúpili spotrebiče Climadiff od Organizátora akcie. Účasť v tejto akcii je nepovinná, podmienkou pre získanie bezplatného servisu je online registrácia zakúpeného výrobku Climadiff na internetových stránkach https://zaruka.elmax.sk do 30 dní od zakúpenia výrobku/spotrebiča.
Bezplatný servis v zmysle vyššie uvedenej akcie nie je zhodný s klasickou zákonnou zárukou a nárokmi z nej vyplývajúcimi tak, ako je uvedené v platnom občianskom zákonníku. Zákazník/spotrebiteľ má možnosť uplatniť plnenie z tejto akcie v lehote od 25. mesiaca od dátumu nákupu spotrebiča uvedeného na doklade o kúpe (kúpnej zmluve) do dátumu ukončenia platnosti certifikátu (vrátane), ktorý je uvedený na prvej strane certifikátu. Plnením v zmysle vyššie uvedenej akcie sa rozumie bezplatná oprava vrátane potrebných náhradných dielov autorizovaným servisom povereným Organizátorom akcie. Náklady na vyslanie servisného technika v prípade, že nebude zistená žiadna porucha alebo bude zistená porucha, na ktorú sa nevzťahujú podmienky pre poskytnutie bezplatného servisu (viď nižšie) hradí zákazník/spotrebiteľ. Bezplatný servis nie je možné uplatniť na vyhorené žiarovky, filtre, plechy a príslušenstvo k spotrebičom a na výrobky/spotrebiče, ktoré sa používajú na akékoľvek iné účely ako na bežné použitie v domácnosti, napríklad pre poskytovanie služieb, na podnikateľské, súťažné či iné účely, ktoré predstavujú zvýšené zaťaženie výrobku, ďalej v komerčnom, alebo priemyselnom prostredí, alebo mimo územie Slovenskej republiky a pod. Akcia sa vzťahuje len na spotrebiče vyrobené v rokoch 2017, 2018, 2019 a 2020.
Akcie sa môžu zúčastniť len zákazníci/spotrebitelia, ktorí splnia nižšie uvedené podmienky. Tejto akcie sa môžu zúčastniť len osoby dospelé a duševne spôsobilé (svojprávne). Pre získanie certifikátu BS, ktorý je potvrdením o zaradení zakúpeného spotrebiča do databázy akcie BS je nevyhnutné, aby zákazník/spotrebiteľ (prípadne predajca) vykonal do 30 dní od zakúpenia spotrebiča online registráciu zakúpeného spotrebiča Climadiff na internetových stránkach https://zaruka.elmax.sk, kde riadne vyplní všetky požadované údaje a pripojí naskenovaný doklad o zakúpení spotrebiča (účtenka, faktúra) s čitateľným označením modelu spotrebiča a dátumu zakúpenia spotrebiča. Ak je služba zákazníkom zakúpená na výrobok (nejedná sa o vstavané spotrebiče, kde je zahrnutá v cene) musí byť uvedená ako samostatná položka na predajnom doklade k výrobku/spotrebiču.
Registrácia je podmienená súhlasom zákazníka/spotrebiteľa so spracovaním osobných údajov pre účely spojené s plnením zmluvy o registrácii spotrebiča do akcie 4 roky bezplatný servis. Osobné údaje sú teda spracované na základe zákonného dôvodu, ktorým je nevyhnutnosť spracovania pre výkon zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je subjekt údajov. Akékoľvek nakladanie s osobnými údajmi podlieha ustanoveniam zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších noviel a spĺňa všetky požiadavky GDPR. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu meno a priezvisko, adresa, telefónne číslo, email a IP adresa. Osobné údaje subjektu sa spracúvajú po dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy.
Po vykonaní online registrácie Organizátor akcie skontroluje správnosť všetkých údajov a v prípade nezrovnalostí bude zákazník/spotrebiteľ kontaktovaný e-mailom na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii. Organizátor akcie pošle do 30 dní od potvrdenia správnosti údajov e-mailom (na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii) certifikát BS. Obdržaním potvrdeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotrebiteľovi potvrdené zaradenie výrobku/spotrebiča do akcie „4 roky BS“.
Zákazník/spotrebiteľ má v rámci akcie „4 roky BS“ nárok na opravu poškodeného spotrebiča, vrátane nutných náhradných dielov, povereným autorizovaným servisom Organizátora akcie. Nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, kedy na spotrebiči vzniknú vady povrchové a estetické tj. také, ktoré neobmedzujú zákazníka/spotrebiteľa v užívaní k jeho základnej funkcii. Takisto nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, ak ide o chyby spôsobené vlastným zavinením zákazníka/spotrebiteľa (najmä mechanickým poškodením), chyby spôsobené opotrebovaním pri bežnej prevádzke v domácnosti (najmä sa jedná o vypálené žiarovky a zdroje osvetlenia, opotrebenie filtrov a príslušenstva), neodborným zásahom tretej osoby, živelnou udalosťou, vonkajšími podmienkami ako sú napr. rušivé elektromagnetické vplyvy, poruchy v elektrickej sieti alebo chybná bytová inštalácia, nevhodnými prevádzkovými podmienkami, použitím nevhodných náplní, nesprávnym použitím spotrebiča v rozpore s návodom na použitie a záručnými podmienkami Organizátora akcie. Na uplatnenie reklamácie z akcie „4 roky BS“ je zákazník/spotrebiteľ povinný nahlásiť poruchu iba centrálnemu servisu Organizátora akcie na hlaseni.reklamaci@elmax.cz alebo na tel. +421 915 473 787 s uvedením čísla Certifikátu predĺženej záruky, modelu a výrobného čísla výrobku/spotrebiča a jeho dátumu zakúpenia. Centrálny servis Organizátora akcie zaistí zákazníkovi/spotrebiteľovi opravu poškodeného spotrebiča prostredníctvom autorizovaného servisu. V prípade opakovanej poruchy rovnakého alebo iného druhu v dobe, na ktorú sa vzťahuje akcia „4 roky BS“, je každá táto porucha posudzovaná oddelene a môže byť vykonaná opakovaná oprava. V prípade, že centrálny servis Organizátora akcie posúdi, že vadu spotrebiča nemožno odstrániť opravou, popr. že oprava spotrebiča je nerentabilná, môže tento rozhodnúť o výmene reklamovaného výrobku/spotrebiče za primeraný náhradný bezchybný model. Výmena výrobku/spotrebiča v rámci akcie „4 roky BS“ nezahŕňa demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradného výrobku (napr. do kuchynskej linky). Organizátor akcie poskytuje pri výmene reklamovaného výrobku/spotrebiča na náhradný nový výrobok/spotrebič záruku len po dobu zostávajúcu do konca platnosti bezplatného servisu na pôvodný výrobok tj. do dátumu uvedeného na prednej strane certifikátu. Nárok na výmenu reklamovaného výrobku v rámci akcie „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotrebiteľovi automaticky alebo na základe jeho žiadosti, ale na základe „Uznania neodstrániteľnej poruchy spotrebiča“ obdržaného e-mailom od centrálneho servisu Organizátora akcie.
Všetky informácie a otázky k akcii „4 roky BS“ vám ochotne zodpovieme na tel. linke +421 915 473 787 alebo na elektronickej adrese zaruka@elmax.cz.
Distribútor spotrebičov značky Avintage spoločnosť ELEKTRO STORE SK, s.r.o., so sídlom Horná 116, 022 01 Čadca, IČO: 46131469 (ďalej Organizátor akcie), vyhlásil dňa 1. 12. 2019 akciu, kde poskytuje zákazníkom/spotrebiteľom prostredníctvom svojej distribučnej siete (predajcov elektrospotrebičov, kuchynských štúdií a výrobcov kuchýň) bezplatný predĺžený servis.
Túto službu je možné využiť iba u spotrebičov značky Avintage používaných v domácnosti a zakúpených a prevádzkovaných na Slovensku!
Zmienenú službu je možné uplatniť na vybrané spotrebiče značky Avintage, ktoré sú uvedené v zozname, dostupnom na internetových stránkach registrácie 4 rokov bezplatného servisu https://zaruka.elmax.sk. Služba je pre tieto spotrebiče zahrnutá v predajnej cene. Bezplatný servis nie je možné dokúpiť a taktiež nie je možné registrovať spätne na už skôr zakúpené spotrebiče. Do akcie môžu byť zaradené iba výrobky/spotrebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akcie prostredníctvom poistenia predĺženej záruky elektronických zariadení na základe rámcovej zmluvy uzatvorenej s poisťovňou. Akcia trvá od 1. 12. 2019 do 30. 6. 2020, sú do nej zaradení predajcovia na území Slovenskej republiky, ktorí v čase trvania akcie nakúpili spotrebiče Avintage od Organizátora akcie. Účasť v tejto akcii je nepovinná, podmienkou pre získanie bezplatného servisu je online registrácia zakúpeného výrobku Avintage na internetových stránkach https://zaruka.elmax.skdo 30 dní od zakúpenia výrobku/spotrebiča.
Bezplatný servis v zmysle vyššie uvedenej akcie nie je zhodný s klasickou zákonnou zárukou a nárokmi z nej vyplývajúcimi tak, ako je uvedené v platnom občianskom zákonníku. Zákazník/spotrebiteľ má možnosť uplatniť plnenie z tejto akcie v lehote od 25. mesiaca od dátumu nákupu spotrebiča uvedeného na doklade o kúpe (kúpnej zmluve) do dátumu ukončenia platnosti certifikátu (vrátane), ktorý je uvedený na prvej strane certifikátu. Plnením v zmysle vyššie uvedenej akcie sa rozumie bezplatná oprava vrátane potrebných náhradných dielov autorizovaným servisom povereným Organizátorom akcie. Náklady na vyslanie servisného technika v prípade, že nebude zistená žiadna porucha alebo bude zistená porucha, na ktorú sa nevzťahujú podmienky pre poskytnutie bezplatného servisu (viď nižšie) hradí zákazník/spotrebiteľ. Bezplatný servis nie je možné uplatniť na vyhorené žiarovky, filtre, plechy a príslušenstvo k spotrebičom a na výrobky/spotrebiče, ktoré sa používajú na akékoľvek iné účely ako na bežné použitie v domácnosti, napríklad pre poskytovanie služieb, na podnikateľské, súťažné či iné účely, ktoré predstavujú zvýšené zaťaženie výrobku, ďalej v komerčnom, alebo priemyselnom prostredí, alebo mimo územie Slovenskej republiky a pod. Akcia sa vzťahuje len na spotrebiče vyrobené v rokoch 2017, 2018, 2019 a 2020.
Akcie sa môžu zúčastniť len zákazníci/spotrebitelia, ktorí splnia nižšie uvedené podmienky. Tejto akcie sa môžu zúčastniť len osoby dospelé a duševne spôsobilé (svojprávne). Pre získanie certifikátu BS, ktorý je potvrdením o zaradení zakúpeného spotrebiča do databázy akcie BS je nevyhnutné, aby zákazník/spotrebiteľ (prípadne predajca) vykonal do 30 dní od zakúpenia spotrebiča online registráciu zakúpeného spotrebiča Avintage na internetových stránkach https://zaruka.elmax.sk, kde riadne vyplní všetky požadované údaje a pripojí naskenovaný doklad o zakúpení spotrebiča (účtenka, faktúra) s čitateľným označením modelu spotrebiča a dátumu zakúpenia spotrebiča. Ak je služba zákazníkom zakúpená na výrobok (nejedná sa o vstavané spotrebiče, kde je zahrnutá v cene) musí byť uvedená ako samostatná položka na predajnom doklade k výrobku/spotrebiču.
Registrácia je podmienená súhlasom zákazníka/spotrebiteľa so spracovaním osobných údajov pre účely spojené s plnením zmluvy o registrácii spotrebiča do akcie 4 roky bezplatný servis. Osobné údaje sú teda spracované na základe zákonného dôvodu, ktorým je nevyhnutnosť spracovania pre výkon zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je subjekt údajov. Akékoľvek nakladanie s osobnými údajmi podlieha ustanoveniam zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších noviel a spĺňa všetky požiadavky GDPR. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu meno a priezvisko, adresa, telefónne číslo, email a IP adresa. Osobné údaje subjektu sa spracúvajú po dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy.
Po vykonaní online registrácie Organizátor akcie skontroluje správnosť všetkých údajov a v prípade nezrovnalostí bude zákazník/spotrebiteľ kontaktovaný e-mailom na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii. Organizátor akcie pošle do 30 dní od potvrdenia správnosti údajov e-mailom (na adresu uvedenú zákazníkom/spotrebiteľom v online registrácii) certifikát BS. Obdržaním potvrdeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotrebiteľovi potvrdené zaradenie výrobku/spotrebiča do akcie „4 roky BS“.
Zákazník/spotrebiteľ má v rámci akcie „4 roky BS“ nárok na opravu poškodeného spotrebiča, vrátane nutných náhradných dielov, povereným autorizovaným servisom Organizátora akcie. Nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, kedy na spotrebiči vzniknú vady povrchové a estetické tj. také, ktoré neobmedzujú zákazníka/spotrebiteľa v užívaní k jeho základnej funkcii. Takisto nárok zákazníka/spotrebiteľa na opravu nevzniká v prípade, ak ide o chyby spôsobené vlastným zavinením zákazníka/spotrebiteľa (najmä mechanickým poškodením), chyby spôsobené opotrebovaním pri bežnej prevádzke v domácnosti (najmä sa jedná o vypálené žiarovky a zdroje osvetlenia, opotrebenie filtrov a príslušenstva), neodborným zásahom tretej osoby, živelnou udalosťou, vonkajšími podmienkami ako sú napr. rušivé elektromagnetické vplyvy, poruchy v elektrickej sieti alebo chybná bytová inštalácia, nevhodnými prevádzkovými podmienkami, použitím nevhodných náplní, nesprávnym použitím spotrebiča v rozpore s návodom na použitie a záručnými podmienkami Organizátora akcie. Na uplatnenie reklamácie z akcie „4 roky BS“ je zákazník/spotrebiteľ povinný nahlásiť poruchu iba centrálnemu servisu Organizátora akcie na hlaseni.reklamaci@elmax.cz alebo na tel. +421 915 473 787 s uvedením čísla Certifikátu predĺženej záruky, modelu a výrobného čísla výrobku/spotrebiča a jeho dátumu zakúpenia. Centrálny servis Organizátora akcie zaistí zákazníkovi/spotrebiteľovi opravu poškodeného spotrebiča prostredníctvom autorizovaného servisu. V prípade opakovanej poruchy rovnakého alebo iného druhu v dobe, na ktorú sa vzťahuje akcia „4 roky BS“, je každá táto porucha posudzovaná oddelene a môže byť vykonaná opakovaná oprava. V prípade, že centrálny servis Organizátora akcie posúdi, že vadu spotrebiča nemožno odstrániť opravou, popr. že oprava spotrebiča je nerentabilná, môže tento rozhodnúť o výmene reklamovaného výrobku/spotrebiče za primeraný náhradný bezchybný model. Výmena výrobku/spotrebiča v rámci akcie „4 roky BS“ nezahŕňa demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradného výrobku (napr. do kuchynskej linky). Organizátor akcie poskytuje pri výmene reklamovaného výrobku/spotrebiča na náhradný nový výrobok/spotrebič záruku len po dobu zostávajúcu do konca platnosti bezplatného servisu na pôvodný výrobok tj. do dátumu uvedeného na prednej strane certifikátu. Nárok na výmenu reklamovaného výrobku v rámci akcie „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotrebiteľovi automaticky alebo na základe jeho žiadosti, ale na základe „Uznania neodstrániteľnej poruchy spotrebiča“ obdržaného e-mailom od centrálneho servisu Organizátora akcie.
Všetky informácie a otázky k akcii „4 roky BS“ vám ochotne zodpovieme na tel. linke +421 915 473 787 alebo na elektronickej adrese zaruka@elmax.cz.